miercuri, 30 decembrie 2009

The worst nightmare..


Am lasat totul cum uitat tu,fiind grabit sa pleci.Au trecut 3 ani,dar inca mai tin minte mirosul tau dulce,mireasma care o lasai pe tot corpul meu cand faceam dragoste..si inca mai plang dupa acei ochi albastri si sincere,care imi inveseleau zilele.Imi amintesc tot timpul gustul buzelor tale trandafirii si cuvintele tale atat de linistitoare.Ar fi trebuit sa ma invat fara tine dupa atata timp.Dar pur si simplu NU REUSESC. Parca ai fi mereu acolo,in dreapta mea.Mereu am impresia ca iti simt respiratia in ceafa mea.Respiratia ta dulce si usoara.Parca iti aud vocea.Ma intorc mereu,tresarind,doar ca sa`mi dau seama ca tu nu esti acolo,niciodata n`o sa mai fii.Noaptea ma trezesc cu lacrimi in ochi si parca astept sa vii tu sa ma mangai pe crestet si sa ma saruti iar pe frunte de noapte buna.Vise..Ma razbun pe toate lucrurile din casa,in afara de camera ta.Mi`e atat de dor! De ce nu am putut face ceva sa nu pleci in acea calatorie tampita?E numai vina mea.Eu sunt de vina pentru tot…Off de nu ar fi atat de omeneasca suferinta asta…Incet incet incep din ochi sa curga niste boabe de cristal care imi inunda obrajii palizi si se duc inestetic pe gat,apoi pe decolteu.Offf…de ce acel accident stupid cu masina te`a luat de langa mine? De ce te`am lasat sa pleci? De ce nu m`ai luat cu tine? Blestem accidentul ala pentru a mia oara. Negru.. Negru e culoarea mea preferata de cand ai plecat.Negru reprezinta viata mea fara tine.. Plec.Parasesc casa noastra.Nu pentru mult.Ma duc doar la locul tau de veci.In fiecare zi am grija de el.Pentru ca daca am grija de el,am grija si de tine si o sa ma simt bine.Ma asez in genunchi si incep sa`ti vorbesc.Fac asta de fiecare data.Plang si`ti vorbesc.Mi`e asa de dor de tine.Ai plecat fara ca macar sa`mi spui adio.Ai plecat cu zambetul pe buze.M`ai lasat pe mine singura ,pierduta in anonimat.
-Te iubesc! Iti soptesc bland,ca si cum ai fi tu langa mine si m`ai vedea.
Te iubesc! Te iubesc! Nu pot sa scap de sentimentul acesta care te inalta si te doboara cum vrea el. De ce am facut promisiunea aia tampita ca daca ti se va intampla ceva eu nu o sa ma sinucid? Tu esti tot. Eu nu pot trai fara tine.Tu esti inceputul si sfarsitul.TU tii in maini viata mea.TU!...
Te iubesc... dar ma doare ca trebuie sa traiesc fara tine.

Un comentariu:

  1. deci imi vine sa plang... mai ales dupa ce s-a intamplat cu .... ea :-< fuck... love u.. mai scrie

    RăspundețiȘtergere