miercuri, 30 decembrie 2009

The first time


Oh...inainte sa cititi povestea va anunt ceva FOARTE IMPORTANT!...lucrurile acestea nu au fost traite de mine,eu doar incerc sa dau contur unor lucruri care imi vin intamplator in minte...Enjoy ^^

In noaptea asta i`am spus mamei ca o sa dorm la colega mea.Am mintit`o pentru a nu-stiu-cata oara,stiu. Dar nu i`as fi putut spune sa ma lase la EL pentru ca nu ar fi facut`o.Iata`ma deci,in camera lui intinsa pe patul lui moale,speriata,dar curioasa de lucrurile ce se vor intampla in curand.Am decis ca e locul si timpul potrivit pentru a fi A LUI.Vine la mine ,usor emotionat si tremurand ca un copil cand ia o nota proasta.Incepe sa ma sarute bland,calm.saruturile lui imi demonstreaza ca si lui ii e frica,de fapt, de ceea ce o sa urmeze.Incep sa prind curaj si il mangai usor pe spate.Intelege ca il vreau si incepe sa ma sarute din ce in ce mai vioi pe gat si pe decolteu.Il prind de bluza si i`o scot usor.Nu ne grabim,e timp pentru tot.Avem o noapte intreaga la dispozitie.Ai lui nu sunt acasa pana a 2a zi dupa-amiaza.Ma prinde de haine salbatic si mi le smulge cu grija.Iata`ne,in fine,doar in sutien si boxeri.Se opreste,ezitand pentru o secunda sa ma descheie la sutien si imi sopteste nesigur la ureche:

-Esti sigura ca vrei sa faci asta?

-Da!ii raspund decisa si incep sa il sarut salbatic si sa`l strang asa de tare in brate,incat sa nu`ti dai seama daca suntem doi sau unul

Zambeste satisfacut si cu mainile tremurande imi scoate sutienul.Ma saruta pe tot corpul regeste. In final suntem doar noi doi,fara bariera hainelor intre noi.Incepe sa ma penetreze,la inceput scurt si timid,dar cu timpul devenind din ce in ce mai amplu.Il sarut nebuneste,simt ca e al meu,in final.Dar simt,in acelasi timp si o senzatie de durere care,incet incet, e inlocuita de extaz,de bucuria suprema. Gem usor,satisfacuta si il zgarii salbatic pe spate.Incepe sa ma sarute cu pasiune,strangandu`ma in brate. Suntem ca in rai,ne simtim plini de noi,fericit,impliniti.Ne strangem din ce in ce mai tare in brate,bataile inimii accelerandu`se.Transpiram si luam guri mari de aer,de parca cel din camera nu ne`ar fi fost de ajuns.Clipele trec fara ca noi sa le simtim macar si,in curand, cadem lati pe patul moale,gafaind.Sufletele noastre inca se mai doresc,dar trupurile nu sunt in stare sa faca fata dorintei sexuale zdrobitoare. Ne atingem buzele scurt si ne strangem in brate ca si cum ar fi fost ultima data.Formele mele putin cam pline le ascund sub un cearceaf putin cam prea transparent.Se acopera si el.Mi`ar fi placut sa`l mai studiez.Avea trupul perfect,trupul la care visasem inca pe cand dadeam de gustul adolescentei.Ma cuibaresc in bratele lui si el incepe sa ma sarute pe toata fata.Adormim intr`un final zambind.Mi`as fi dorit ca aceste momente sa tina o vesnicie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu